Op naar Yorkshire - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Maarten Godschalx - WaarBenJij.nu Op naar Yorkshire - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Maarten Godschalx - WaarBenJij.nu

Op naar Yorkshire

Door: Maarten

Blijf op de hoogte en volg Maarten

17 Januari 2007 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Vanuit Wales zijn we met z`n drieen naar Yorkshire gereden. Onderweg eerst langs Llangollen om naar de "narrow-boats" te kijken. Ook was daar een aquaduct van Telfort te bewonderen. Dit plaatsje ligt nog aan de rand van Noord Wales en we moesten verder naar het oosten naar Yorkshire. Onderweg zouden we door het Peakdistrict National Park rijden. Een erg mooi gebied net ten zuidoosten van Manchester. Dat wordt erg gemakkelijk om wat kleine wandelingen te doen. Maar na een zeer regenachtige en dus maar korte wandeling in Tissington zijn we blijven overnachten in Buxton, midden in het Peakdistrict.

Maarten

Hoi, Leuk dat je even komt kijken op mijn site. Laat een berichtje achter, das lachen. Ik hoop ook dat je eens vaker de site zult bezoeken want er komt nog meer!! Cheers, Maarten